| Játékkészítés | |
|
+35TigerGirl propet RoliX Batman barnabás HomeGnome Stein Péter InsaneWizard77 Rajongó1.3 sdomi akos Csabeeh123 carlosinho tarodid zombiman123 simike47 Achu Mitanni csabi107 Rowland Buldozerjoe Norbii ATI Radeon (Dreamgames) TaPeti indy32 Devrick palpinty vegita24 daneeca Roli GERY tomin rider17 Bandi placyd 39 posters |
|
Szerző | Üzenet |
---|
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-23, 13:58 | |
| Ezt a 3D "divatot" általában nem kalandjátékokhoz használják fel, hanem legtöbb esetben FPS-ekhez. Egy tényleg 3D-s térben, ahol érvényesülhet az új DirectX. Minél kidolgozottabb és szebb a látvány, annál jobb Trailert lehet csinálni és annál drágábban lehet eladni. Egy kalandjáték azért más. Itt ha 3D-ben is készül a háttér, végül úgyis csak egy 2D-s sík kép lesz belőle, amin egy karakter mászkál. Ezért is nem számít hány poligont használsz vagy milyen effekteket teszel rá. Sőt sok esetben a végső effekteket csak Photoshopban rádobálják és kész. A grafika nagyban befolyásolja a játék hangulatát. Egyértelműen a játék tervezett stílusához kell igazítani a grafikát. Például egy Monkey Island féle grafika, ami elég karikaturisztikus, nyilván egy humorosabb játékhoz illik. Ha egy komolyabb hangvételű játékot szeretnénk, esetleg horrorosat, szerintem a legjobb egy olyan grafika, mint amit én is kitettem ide. Legalábbis nekem ez a véleményem.
akos és Jax! Próbáljátok egyszer 32 bites színmélységgel, nemtudom, csak tippelek, de próbát megér, csak h mi történik akkor. | |
|
| |
Jax Aktív fórumozó
Hozzászólások száma : 156 Age : 23 Registration date : 2011. Apr. 16.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-23, 11:17 | |
| - akos írta:
- Heloo! Lenne egy gondom az ags el.
Elkezdtem programozni 3.2.1 el és kiirt egy hibaüzenet! De amikor megpróbáltam 2.7 be akkor sikerült. -és programozhatok 2.7 be is de ha valaki tudja mi a baj akkor inkább a 3.2.1 et választom.
http://kepfeltoltes.hu/view/110623/hiba_zenet_www.kepfeltoltes.hu_.png
Nekem is pont ezt írta ki. Szerencsére én meg tudtam fejteni és csinálni, de a képet akkor sem állította be rendesen. | |
|
| |
akos Átlagos fórumozó
Hozzászólások száma : 83 Age : 25 Registration date : 2010. Jul. 15.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-23, 10:56 | |
| Hát lehet de azzal mit csináljak? Nem állíthatom át a felbontást mert már a képeket megcsináltam a játékhoz.És kipróbáltam hogy átállítom de akkor meg nem látszik az egész pálya | |
|
| |
anwolosz Ritka hozzászóló
Hozzászólások száma : 32 Age : 25 Registration date : 2011. Jun. 18.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-23, 10:42 | |
| - akos írta:
- Heloo! Lenne egy gondom az ags el.
Elkezdtem programozni 3.2.1 el és kiirt egy hibaüzenet! De amikor megpróbáltam 2.7 be akkor sikerült. -és programozhatok 2.7 be is de ha valaki tudja mi a baj akkor inkább a 3.2.1 et választom.
http://kepfeltoltes.hu/view/110623/hiba_zenet_www.kepfeltoltes.hu_.png
A 800x600 as felbontás, és a 16 szín mélység nem működik együt. Szerintem ez a gond. | |
|
| |
akos Átlagos fórumozó
Hozzászólások száma : 83 Age : 25 Registration date : 2010. Jul. 15.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-23, 10:36 | |
| | |
|
| |
tarodid Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 241 Age : 30 Registration date : 2009. Mar. 11.
| |
| |
RoliX Támogató
Hozzászólások száma : 257 Age : 33 Registration date : 2008. Apr. 23.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-23, 09:10 | |
| | |
|
| |
RoliX Támogató
Hozzászólások száma : 257 Age : 33 Registration date : 2008. Apr. 23.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-23, 08:54 | |
| - anwolosz írta:
- Én úgyérzem, hogy elég rosszul fogalmaztam. Itt van mire gondoltam igazából: Sok kisebb felbontásu játék, jobb, mint a mai "divatos" grafika. De attól még nem szabad azt hinni, hogy a "divatos" grafika rossz. Például a Pilcz játékok "divatos" rajzokat tartalmaznak, és mégis jó játékok.
Én abból indultam ki, hogy ami nem 3D az eleve nem lehet divatos. Feltéve, hogy komoly játékról van szó. Vagy különben meg lehet nézni, hogy hány 2D játék készül manapság. De ez nem azt jelenti, hogy én azokat szeretem, engem nem érdekel mi a divatos, nekem akkor is a MI3 és BS stílusú kalandok fognak tetszeni. | |
|
| |
Jax Aktív fórumozó
Hozzászólások száma : 156 Age : 23 Registration date : 2011. Apr. 16.
| |
| |
anwolosz Ritka hozzászóló
Hozzászólások száma : 32 Age : 25 Registration date : 2011. Jun. 18.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-23, 06:57 | |
| Én úgyérzem, hogy elég rosszul fogalmaztam. Itt van mire gondoltam igazából: Sok kisebb felbontásu játék, jobb, mint a mai "divatos" grafika. De attól még nem szabad azt hinni, hogy a "divatos" grafika rossz. Például a Pilcz játékok "divatos" rajzokat tartalmaznak, és mégis jó játékok. | |
|
| |
palpinty Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 347 Age : 26 Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-23, 05:56 | |
| Ez nagyon jó lett Daneeca gratulálok! | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-23, 01:39 | |
| Hát ha már úgy is a grafikánál tartunk: Demonstrálnám milyen grafikája lesz előreláthatólag a következő játékomnak. Csináltam tegnap éjjel egy kis képet, ma még kiszépítgettem, és ha nincs is teljesen kész a kép bal oldalát (ami nagyjából a végleges állapotban van) megosztanám veletek. | |
|
| |
RoliX Támogató
Hozzászólások száma : 257 Age : 33 Registration date : 2008. Apr. 23.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-22, 20:48 | |
| Az is elég tág fogalom, hogy mi a "jó grafika" Mert sokak szerint a "jó grafika" az a trendi, legújabb, menő játékoknak van. 3D, 10ezer pologonból álljon egy ember, legyenek rajta directx 11-es effektek, stb. Mások viszont(például mi) észreveszik a 2D, akár kisebb felbontású háttérrajzok művészi értékét. Főleg azok, akik már próbáltak rajzolni ilyesmit Szóval van különbség aközött amit egy vérbeli kalandjátékos gondol jó grafikának, meg amit egy kevésbé gondolkodó, divathullámokat követő srác gondol jó grafikának. | |
|
| |
Jax Aktív fórumozó
Hozzászólások száma : 156 Age : 23 Registration date : 2011. Apr. 16.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-22, 11:02 | |
| Én csomó olyan játékkal játszottam aminek a grafikája nem volt túl jó, de sztori és maga a játék tökéletes volt. | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-19, 08:20 | |
| Ez tökéletesen így van. Nem attól lesz jobb egy pálya, hogy nagy felbontásban van csinálva. A leghíresebb Lucasarts játékok is mind 320x240-ben készültek és még ma is leesik az emberek álla, hogy milyen jól néznek ki. | |
|
| |
anwolosz Ritka hozzászóló
Hozzászólások száma : 32 Age : 25 Registration date : 2011. Jun. 18.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-18, 20:58 | |
| Teljesen egyetértek RoliX-al. Nagyon sok retro játék jobb volt, mit néhány mostani új. (Kedvencem a lost viking's.) Azonban, szerintem egy játék lehet kiválló is ha jó grafikája van. Én szerintem egy játék lehet jó is, rossz is, a grafikától függetlenül. | |
|
| |
RoliX Támogató
Hozzászólások száma : 257 Age : 33 Registration date : 2008. Apr. 23.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-18, 20:37 | |
| Találtam egy képet egy 320x240 felbontású kalandjátékból. Csak azért rakom be ide, mert ez a kép valamiért nagyon tetszik és ezzel is szeretném illusztrálni, hogy nem feltétlen kell 800x600-as háttereket rajzolni ahhoz, hogy jól nézzen ki a játék. Főleg ha csak kevés dolog van a képeken és nincsenek nagyon kidolgozva. Azért mondom ezt, mert a kezdők közül mindenki egyből 800x600-ba akarja csinálni a játékát, még én is úgy csináltam. Pedig a felbontás önmagában semmit nem ér, ha nincs kidolgozva... :/ Viszont a végén meg nem mindegy, hogy 70 megás lesz a játék, vagy 3 megás. Minél kisebb, annál jobb: könnyebb megosztani, gyorsabban letöltik, stb. | |
|
| |
RoliX Támogató
Hozzászólások száma : 257 Age : 33 Registration date : 2008. Apr. 23.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-18, 15:12 | |
| Én válaszolok szívesen a kérdésekre, sőt örülök, hogy segíthetek. De arra nincs elég idő, meg energia, hogy mindent elmondjunk elejétől a végéig :/ Persze tudom kezdetben nehéz boldogulni az AGS-el, de ez hozzátartozik a dologhoz. Nem véletlen nincs minden második embernek saját játéka | |
|
| |
andriii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 228 Age : 22 Registration date : 2011. Apr. 21.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-18, 09:54 | |
| Kösz RoliX, de mostmár mindegy rájöttem hogy csináljam nem defaultból.Túl hamar kérdeztem és megse próbálta magamtól rájönni.Akkor viszont annyit mondok a kezdő játékkészítőknék(nem mintha én nem lennék az) hogy probáljatok magatoktól rájönni a megoldásra és ne mindig menjetek a fórumra vagy bárhova segítségért(rövide ne tegyétek azt amit én).És még 1 dolog ezt tartsátok be amikor 1 játékkal jástzol | |
|
| |
RoliX Támogató
Hozzászólások száma : 257 Age : 33 Registration date : 2008. Apr. 23.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-18, 09:41 | |
| Akkor mondd, hogy mit akarsz megváltoztatni. Nem fog senki kisregényt írni neked az összes létező beállítási lehetőségről. "De mindent részletesen mondjatok el.A rajzolást is" A gépet azért be tudod kapcsolni? Vagy azt is el kell mondani részletesen? Viccet félretéve, ha azt várod, hogy majd minden hülyeséget elfognak mondani neked "részletesen", akkor nem hiszem, hogy a játékod valaha is kész lesz, mert akiket itt látsz, azok 10 dologból 9-re maguktól jöttek rá és 1-et kérdeztek. Oké, hogy nagyon objektumorientált, meg emberközeli az ags-ben scriptelés, de azért nem ugyanaz paintben megrajzolni egy lila kockát, meg ags-ben megírni egy működőképes játékot. Valahogy erre sokan nem gondolnak Felőlem kérdezz, de ha úgy érzed, hogy egyetlen dologra se tudsz rájönni magadtól, akkor gondolkozz el, hogy nem vágtad-e túl nagy fába a fejszéd | |
|
| |
andriii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 228 Age : 22 Registration date : 2011. Apr. 21.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-18, 06:43 | |
| Tudom, de én sajátot akarok nem a defaultot. | |
|
| |
RoliX Támogató
Hozzászólások száma : 257 Age : 33 Registration date : 2008. Apr. 23.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-17, 21:17 | |
| Szerintem nem kapsz gyorsabb választ, hiába teszel 200 felkiáltójelet.
Ha új játék készítésénél a "default game" -et választod az "empty game" helyett, akkor alapból van iconbar-od és inventory-d. | |
|
| |
andriii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 228 Age : 22 Registration date : 2011. Apr. 21.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-17, 19:50 | |
| Hello Nagyon fontos kérdésem van.Mindenki aki tudja a választ azonnal válaszoljon!!!Hogy lehet inventoryt csinálni meg iconbart.Annyit tudok mindkettőhöz kell csinálni egy új GUI-t.De mindent részletesen mondjatok el.A rajzolást is .Nagyon gyorsan kell a válasz! | |
|
| |
Jax Aktív fórumozó
Hozzászólások száma : 156 Age : 23 Registration date : 2011. Apr. 16.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-15, 15:44 | |
| | |
|
| |
Jax Aktív fórumozó
Hozzászólások száma : 156 Age : 23 Registration date : 2011. Apr. 16.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-15, 15:17 | |
| KÖSZI!!!! Már tudom, hogy milyen módon fogom megcsinálni. | |
|
| |
andriii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 228 Age : 22 Registration date : 2011. Apr. 21.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-15, 12:52 | |
| Hát igen.Az a játékészítés(legalábbis sztem ) legnehezebb része a karakter mozgásásnak megrajzolása. Itt egy link egy oldalhoz ami televan a Monkey Island játéksorozat főszereplőjének(Guybrush Threepwood) a mozgás fázisaival: Honlap Szerintem keress egy olyat amin jól látszik. | |
|
| |
Jax Aktív fórumozó
Hozzászólások száma : 156 Age : 23 Registration date : 2011. Apr. 16.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-14, 15:39 | |
| | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-14, 12:56 | |
| Vagy arra is jó, hogy ha pl. egy dialógusban neked kell beírnod a megoldást. Lásd NQ2 végén a számolós feladványt De ahogy RoliX írta, bármilyen parancsmegadásra használható, amit a játékosnak kell begépelni. | |
|
| |
RoliX Támogató
Hozzászólások száma : 257 Age : 33 Registration date : 2008. Apr. 23.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-13, 09:28 | |
| | |
|
| |
andriii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 228 Age : 22 Registration date : 2011. Apr. 21.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-13, 08:51 | |
| | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-11, 11:49 | |
| Jó én még bele se néztem a programba, de majd megnézek valami tutorialt, háha felfogok belőle valamit | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-11, 08:45 | |
| Biztosan lehet, hiszen már nem egy komolyabb, kiadott játék készült vele. Igaz én annyira nem merültem el benne, hogy tudjam, hogy is kell. | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-06-11, 01:56 | |
| Placyd, nemtudod wintermute-ban lehet átvezető videókat tenni a játékba? lehet h érdemes lenne kipróbálnom az új projektemhez... | |
|
| |
andriii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 228 Age : 22 Registration date : 2011. Apr. 21.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-05-31, 16:11 | |
| Kösz RoliX | |
|
| |
RoliX Támogató
Hozzászólások száma : 257 Age : 33 Registration date : 2008. Apr. 23.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-05-30, 17:41 | |
| | |
|
| |
andriii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 228 Age : 22 Registration date : 2011. Apr. 21.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-05-30, 15:09 | |
| Hello
Megint én sajna ;( . A karakter mozgását nem nagyon tudom megcsinálni(az előre és a hátra mozgást). Azt szeretném kérdezni hogy nincs-e valaki aki tud olyan képet amin rajta vannak a mozgás fázisai. Mert ezt nem tudom és probáltam meg nézni más kalandjátékokat(nq3,hazaút stb.) hogy ott milyen de nem láttam mert túl gyors volt.Előre is köszönöm | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-05-13, 12:13 | |
| Amúgy nem kell félned a szerzői jogtól se, hacsak nem pénzért akarod árulni a játékot. | |
|
| |
RoliX Támogató
Hozzászólások száma : 257 Age : 33 Registration date : 2008. Apr. 23.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-05-13, 10:30 | |
| Placyd természetesen komponált saját zenéket, illetve az NQR-nél segített neki egy zeneszerző. Ha netről akarsz ingyen zenét leszedni, akkor ez tűnik a legjobb forrásnak: http://incompetech.com/m/c/royalty-free/Nincs túl sok zene és sokan használták/használják az oldalt, szal nem árt figyelni, hogy ne használd mások játékainak a zenéit. | |
|
| |
andriii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 228 Age : 22 Registration date : 2011. Apr. 21.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-05-12, 14:47 | |
| Helló
Újra én vagyok.Azt szeretném kérdezni,h ogy milyen zenéket használnak azok akik készítettek már játékot (valami nagyobbat pl.:daneeca a HJ-t vagy placyd a NQ-kat).Csak azért kérdezem mert félek a szerzői jogtól stb.
| |
|
| |
andriii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 228 Age : 22 Registration date : 2011. Apr. 21.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-04-27, 13:53 | |
| Szia
Na egyébként ne hidd rólam, hogy kerülöm a scriptelést.Mert mindig scriptel írtam. | |
|
| |
RoliX Támogató
Hozzászólások száma : 257 Age : 33 Registration date : 2008. Apr. 23.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-04-27, 13:37 | |
| - andriii írta:
az ams oldalán is van tutorial 2.72-es verzióhoz.
Régen készültek, még a 3-as verziók előtt. Viszont kár lenne leszedni az oldalról, mert arra nagyon jók daneeca videói, hogy megismerkedjen az ember az alapfogalmakkal(walkable area, hotspot, object, stb, stb..), meg hogy nagyjából hogyan kell hozzáfogni egy-egy dologhoz AGS-ben. Például én 3.2-ben csináltam a játékomat, de a 2.72-es oktató videóból néztem ki, hogy hogy kell 2 tárgyat kombinálni. Az alapelv ugyanaz, csak a szerkesztő néz ki másképp, máshol vannak a dolgok, máshova kell beírni, stb. Kezdésnek amúgy lehet, hogy nem rossz a 2.72, mert néhány helyen el lehet kerülni a scriptelést. De később kár lenne ott ragadni. | |
|
| |
RoliX Támogató
Hozzászólások száma : 257 Age : 33 Registration date : 2008. Apr. 23.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-04-27, 13:20 | |
| Majd odafigyelek | |
|
| |
andriii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 228 Age : 22 Registration date : 2011. Apr. 21.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-04-27, 12:47 | |
| Oks én is majd váltok, de az első játékomat vagy a demoját most már 2.72-ben fejezem be.De a 2. játékom már 100% hogy min. 3.0- ban lesz és egyébként az ams oldalán is van tutorial 2.72-es verzióhoz. Ja és egy kérésem lenne RoliX, hogy legközelebb légyszíves ne írd el a nevemet.mert az andriii és az adriiii két különbőző név(az andriii fiú az adriii pedig lány) | |
|
| |
RoliX Támogató
Hozzászólások száma : 257 Age : 33 Registration date : 2008. Apr. 23.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-04-27, 09:59 | |
| - adriii írta:
- Ja és RoliX egyébként én 2.72-őt használok.Most nem volt baj mert hasonló volt a 2.72.De tudom hogy csak a 3.0 3.1 stb. -ben van general settingsben true vagy false.
Előbb utóbb úgyse árt majd átszokni a 3-as verziókra. Világviszonylatban már évek óta nem használja senki a 2.72-t. Lassan már az oldalról se lehet letölteni, annyira elavultnak számít. Nem tudom itt még miért erőltetik annyira a 2.72-t, az egy 5 éves verzió... Még azt se hiszem, hogy a 3.2 nehezebb, mert a régiben is muszáj scriptelni ugyanúgy, csak ott átláthatatlan. - adriii írta:
- Szia
Köszi, na megvan, de most az a baj hogy tökmindegy melyik tárgyat használom.mindegyiknél átmegy a másik szobába. Hogy csináltad az interactiont? A menüből választottad ki, hogy "go to a different room"? Ha igen, akkor másképp kell csinálni, mert ennek a funkciónak tényleg mindegy, hogy milyen tárgyat használsz az ajtón. Az ajtó "interaction"-jánál, az "use inventory"-nál válaszd ki a "Run script"-et és írd be ezt: if (cEgo.ActiveInventory == iKey) { cEgo.Walk(x, y, eBlock); cEgo.Say("Kinyitom a kulccsal."); cEgo.ChangeRoom(2, x, y); }
A walk arra jó, hogy odasétál az ajtó elé, hogyha megadsz neki koordinátákat. A koordináták legyenek rajta a walkable areán. A changeroom-nál a 2-es az a másik szoba száma, az x, y pedig az érkezési koordináták. A "cEgo" a karakter scriptneve, ami alapból EGO, de ha ez nálad más, akkor értelemszerűen azt kell írni, például cJoska, cPista, vagy ami a script neve... Az iKey pedig az inventory item a script neve, "i" betűvel az elején. | |
|
| |
andriii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 228 Age : 22 Registration date : 2011. Apr. 21.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-04-27, 05:36 | |
| Ja és RoliX egyébként én 2.72-őt használok.Most nem volt baj mert hasonló volt a 2.72.De tudom hogy csak a 3.0 3.1 stb. -ben van general settingsben true vagy false. | |
|
| |
andriii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 228 Age : 22 Registration date : 2011. Apr. 21.
| |
| |
RoliX Támogató
Hozzászólások száma : 257 Age : 33 Registration date : 2008. Apr. 23.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-04-26, 20:57 | |
| - andriii írta:
- Nem. van 1 tárgyam a táskában ami 1 kulcs és beállítottam hogy a kulccsal kattintok az ajtó hotspotra akkor váltson szobát.Majdnem minden ment kivéve a kulcs képe helyett a Use inv kurcor jelent meg.
General settings-ben: Az inventory résznél a "Use selected inventory graphic for cursor" legyen "true". Valószínűleg ez elállítódott, egyébként nem kellene megjelennie az useinv kurzornak | |
|
| |
andriii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 228 Age : 22 Registration date : 2011. Apr. 21.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-04-26, 19:59 | |
| | |
|
| |
RoliX Támogató
Hozzászólások száma : 257 Age : 33 Registration date : 2008. Apr. 23.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-04-26, 17:16 | |
| - andriii írta:
- Helló
Megint én nem tudom hogy kell az csinálni, hogy a tárgynak a képe jelenjen meg amikor használom. Ezt nem értettem teljesen... Van egy objected, amit ha használsz, akkor meg kéne jelennie egy képnek? | |
|
| |
andriii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 228 Age : 22 Registration date : 2011. Apr. 21.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2011-04-26, 14:51 | |
| Helló Megint én nem tudom hogy kell az csinálni, hogy a tárgynak a képe jelenjen meg amikor használom. | |
|
| |
Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Játékkészítés | |
| |
|
| |
| Játékkészítés | |
|