| Játékkészítés | |
|
+35TigerGirl propet RoliX Batman barnabás HomeGnome Stein Péter InsaneWizard77 Rajongó1.3 sdomi akos Csabeeh123 carlosinho tarodid zombiman123 simike47 Achu Mitanni csabi107 Rowland Buldozerjoe Norbii ATI Radeon (Dreamgames) TaPeti indy32 Devrick palpinty vegita24 daneeca Roli GERY tomin rider17 Bandi placyd 39 posters |
|
Szerző | Üzenet |
---|
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2010-07-25, 08:33 | |
| Én vágom Amúgy a Rooms-ban a Main backgroundot legörgeted és Import new background. | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2010-07-20, 17:20 | |
| Szívesen Nincs véletlenül közöttetek egy olyan ember, aki vágja az AGS 3 programot? Nem? ... Senki? ... Mindegy, csak kíváncsi lettem volna, hogy hol a fenébe lehet hátteret animálni. A gyorsaság állítását már megtaláltam, de hogy hol lehet betenni a képeket... Fogalmam sincs... | |
|
| |
akos Átlagos fórumozó
Hozzászólások száma : 83 Age : 25 Registration date : 2010. Jul. 15.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2010-07-19, 18:18 | |
| Nagyon köszönöm.Sokat segítettél. | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2010-07-17, 17:23 | |
| Bocs pár dolog itt-ott kimaradt.
A 2-esben: Y=karakter script név X=Inventory script neve Z=Inventory 2 script neve W=Új inventory script neve
A 4-esben: Ha aktiválni akarod a dialógusokat, akkor az adott helyre beírod a következőt: dX.Start(); X= a dialog script neve | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2010-07-17, 17:16 | |
| 1. Az ajtó hotspot interakciójába írod a következőt: cX.ChangeRoom(Y,Z); ez tesz át másik szobába X=Karakter Script neve Y=Vízszintes Koordináta Z=Függőleges koordináta
2. Inventory items/Az adott tárgy/Interaction/Use inventory on this item/Ide írod scriptbe a következőt (A pirosat ne!): if (player.ActiveInventory==iX){ -X tárgyal való kattintás interakciója cY.LoseInventory(iX); -Törli az első tárgyat cY.LoseInventory(iZ); -Törli a második tárgyat cY.AddInventory(iW); -Hozzáad egy új tárgyat, a kettő kombinációjaként }
Ezzel törlődik a listáról a két tárgy és a helyükre egy új jön
3. Views/New View/ Minden irányba beteszed a karakter tátogós rajzait Characters/A karakterednél A Speech View-ben kiválasztod azt a számú View-et ahol a beszéd rajzok vannak.
4. Ezt nem igazán értem mit akarsz, de, amit én értettem belőle azt leírom. Settings/Interactions (kis i betű)/First time player enters room - ha ezt választod akkor mikor először jársz a pályán az adott interakciók végrehajtódnak. Írd be ide scriptként, hogy cX.Say("BlaBla"); X=Karakter Script neve BlaBla=A karakter szövege Ha így scriptben írod, akkor nem téglalapban jelenik meg a beszéd.
Ha kiválasztóst akarsz, akkor a Dialogs menüben kell tevékenykedned. Először megadod script name-ba a beszélgetés nevét. Létrehozol annyi optiont ahány lehetőséget akarsz. Bemész Edit scriptbe és a @S // dialog startup entry point alá írod, hogy return, ezzel betesz a választási listába. A return elé írhatsz esetleg valami köszönést is, hogy a lista megjelenése előtt köszönjen a két karakter.
@S // dialog startup entry point X: Szia! Y: Szia! return
X= Karakter 1 script neve Y= Karakter 2 script neve
Minden option alatt megcsinálod a beszélgetéseket ez alapján. Figyelem: Mindegyik végére kell a return szó, különben nem fog visszamenni a listához!
Utolsónak csinálj egy elköszönős optiont. Ezzel tudsz majd mindig kilépni a listából és folytatni a játékot, ennek a végére stop szó kell, ezzel eltűnik a lista.
Ha azt akarod, hogy ha egy optiont csak egyszer lehessen kiválasztani (Tehát az első választás után eltűnjön a listáról), akkor a return előtti sorba az option-off kifejezést kell írni. Ugyanígy ha meg akarsz egyet jeleníteni az egyik option végigjátszása során, csak ott option-on kell, és az Option neveknél jobb oldalt ki kell kapcsolni a Show-t, ezzel nem fog látszani alapból az adott option. 5. Itt animálni kell a karaktert. A tátogós résznél megismert módon létrehozol új Viewet. Beteszed a képet. Aztán ahol lehajol beírod az inerakcióba a következőt: cX.LockView(Y); cX.Animate(Z, W, eOnce, eBlock, eForwards); cX.UnlockView();
X=Karakter script neve Y= Az adott View száma Z= A loop száma a View-en belül W= Az animáció gyorsasága eOnce= Csak egyszer játsza le az animációt eBlock= Ezt nem tudom pontosan, mire jó, de sokszor be kell írni, hogy egyáltalán megmozduljon a katakter. eForwards= Előrefelé játszódjanak le a képek
Na azthiszem mindenre válaszoltam, ha valami nem világos, csak írj. Jó játékkészítést! | |
|
| |
akos Átlagos fórumozó
Hozzászólások száma : 83 Age : 25 Registration date : 2010. Jul. 15.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2010-07-17, 06:13 | |
| Sziasztok.Vannak kérdéseim az ags ről.
- Hogy lehet h kézzel kattolok az ajtóra és másik szobába vagyok? - Hogy lehet két tárgyat kombinálni? - Hogy lehet beállítani h a karakteremnek mozogjon a szája beszéd közben? - Hogy lehet megcsinálni h :ha elkezdődik a játék beszélek,hova kell írni a szöveget amikor beszélek,meg h beszéd közben lehessen választani mit mond,meg hogy beszédnél normálisan írja ki ne téglalapba a szöveget? - És még hogy ha lehajolok 1 tárgy-ért az hogy kell beállítani hogy lehajoljon?
Ennyi kérdésem van.Ha valaki megmondja a választ itt, vagy felvesz msn-en akkor nagyon megköszönném.mert a játékkészítéssel ennyi kérdésem van. Ha megmondjátok csinálok 1 játékot. | |
|
| |
akos Átlagos fórumozó
Hozzászólások száma : 83 Age : 25 Registration date : 2010. Jul. 15.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2010-07-16, 17:10 | |
| Szia.Szerintem vagy a gimp-et használd vagy a photo shop-ot.De a photo shop jobb. | |
|
| |
sdomi Látogató
Hozzászólások száma : 3 Age : 29 Registration date : 2010. Jul. 16.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2010-07-16, 16:56 | |
| Sziasztok. Most kezdtem el AGS-ezni. 1 kérdés... Melyik rajzprogramot ajánljátok egy kb. Norbi's quest 2 szintű háttérgrafikához? | |
|
| |
akos Átlagos fórumozó
Hozzászólások száma : 83 Age : 25 Registration date : 2010. Jul. 15.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2010-07-15, 13:06 | |
| Már megnéztem.jó játékokat csináltok.És megláttam azt a tutorialt hogy átlépés mésik szobába de sajnos az a gond hogy amikor rákattintok kiírja hogy: 404 meg nem találja az oldalt.Ezért is kérdeztem itt. | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2010-07-15, 12:03 | |
| | |
|
| |
akos Átlagos fórumozó
Hozzászólások száma : 83 Age : 25 Registration date : 2010. Jul. 15.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2010-07-15, 07:31 | |
| Sziasztok! Én még kezdő vagyok, megmondanátok hogyan kell azt hogy a játékban a kézzel rákattintok az ajtóra és egy másik szobában leszek? | |
|
| |
Csabeeh123 Látogató
Hozzászólások száma : 2 Age : 27 Registration date : 2010. Apr. 17.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2010-04-17, 15:48 | |
| Sziasztok!
Minden Kedves embert felhivunk hogy az AGMST játékkészitő csapat grafikust keres első játékához.Bárki aki ért egy képszerkesztőhöz (Most nem paintra gondoltam ) és szeretne játékot késziteni az jelentkezzen!
Elérhetőségek: Yahoo:csaba307@yahoo.com MSN:paloczydaniel@citromail.hu Skype: mateka5200 E-mail:csaba307@yahoo.com
További infóért érdeklődjetek valamelyik fenti cimen! Üdv: Csabeeh123
| |
|
| |
tarodid Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 241 Age : 30 Registration date : 2009. Mar. 11.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2010-04-07, 16:13 | |
| Egy kis segítségre lenne szükségem. Remélem mindenki hallott róla, hogy én is játékot készítek. Már eléggé a végső stádiumokban vagyok, és elérkeztem a szinkronokhoz, csak sajnos túl sok karakterem van, ezért egy karakternek nem találtam szinkronhangot. Ez egy tanár úr lenne. Aki szívesen elvállalná, és azért férfias hanggal rendelkezik, az legyen szíves szóljon nekem. Egyébként 76 szinkronhangból áll, de van két mondat, ami többször is előfordul, pontosabban 18-szor, tehát akkor csak 40 mondatot kellene felmondani. Na, akkor várom a jelentkezőket | |
|
| |
tarodid Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 241 Age : 30 Registration date : 2009. Mar. 11.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-10-10, 12:10 | |
| Szerintem a lépésrajzoláshoz türelem kell. Igaz, hogy nem egyszerű, de szerintem nagy mértékben türelem az egész. | |
|
| |
Bandi Aktív fórumozó
Hozzászólások száma : 187 Age : 33 Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-10-10, 09:28 | |
| | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| |
| |
Bandi Aktív fórumozó
Hozzászólások száma : 187 Age : 33 Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-10-08, 12:32 | |
| A karaktereket, mindig 4 irányból kell meg rajzol(szemből, hátulról, balról, jobbról)... olyat lehet hogy 6 irányból? (szemből, hátulról, balszemböl, jobbszemböl, balhátulrol, jobbhátulrol) | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-06-25, 06:04 | |
| - Bandi írta:
- A másik amiben kéne egy kis segítség: hogyha azt szeretném, hogy az egyik szobában másik karakter jelenjen meg de visszatérve az előző szobába, vagy tovább haladva a következőbe újra az eredeti legyen a képen. (Igazándiból a karakter ugyan az maradna csak a kép fölülről venné és ezáltal a karakter csak a nézőszög megváltozása miatt lenne másik.)
Csinálni kell egy új View-t a karakternek szintén négy Loop-pal, ahol a fel, le, balra, jobbra lépések vannak, persze itt felülről megrajzolva. Az új szoba Before fadein részébe betenni, hogy player.ChangeView(megfelelő View szám); - így ebben a szobában így fog látszódni a karakter. Persze az ebből nyíló szobák Before fadein részébe vissza kell állítani az eredeti Walking View-t. Plusz még a beszédet is be kell állítani, azt pedig a player.SpeechView=Beszéd View száma; paranccsal. | |
|
| |
Bandi Aktív fórumozó
Hozzászólások száma : 187 Age : 33 Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-06-24, 13:24 | |
| A másik amiben kéne egy kis segítség: hogyha azt szeretném, hogy az egyik szobában másik karakter jelenjen meg de visszatérve az előző szobába, vagy tovább haladva a következőbe újra az eredeti legyen a képen. (Igazándiból a karakter ugyan az maradna csak a kép fölülről venné és ezáltal a karakter csak a nézőszög megváltozása miatt lenne másik.) | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-06-22, 06:22 | |
| - Bandi írta:
- Engem az érdekelne, hogy ha az egyik pályát/szobát hosszabbra (szélesebbre) csinálunk, akkor követi a karaktert a kép és mikor egyik sarokból a másikba sétálunk szépen araszol velünk.
Én viszont úgy szeretném megcsinálni, hogyha átléptünk egy pontot, a kép egyből a szoba másik felére ugrik átmenet nélkül, mint a diafilmek vetítésekor... Tehát az érdekel, hogy ez igy megoldható-e, és ha igen akkor hogyan? Lehet ilyet csinálni, mégpedig a SetViewport paranccsal. Úgy kell használni, hogy beállítasz egy pontot a képernyőn, ami a bal felső sarkot rögzíti. Ha pl. balról kezdődik a pálya és jobbra scrollozódik, akkor az 0,0 lesz. így a karaktered kimehet a bal széléig is egy scrollozós pályán, de nem fog a képernyő elmozdulni. Ide beteszel egy Regiont pl, ahova beírod a ReleaseViewport parancsot. Ezzel megszűnik ez a rögzítés és a pálya átscrollozódik. Ha itt újból rögzíteni akarod a pályát, akkor újra kiadod az első parancsot, csak az új koordinátákkal. | |
|
| |
Bandi Aktív fórumozó
Hozzászólások száma : 187 Age : 33 Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-06-21, 14:07 | |
| Engem az érdekelne, hogy ha az egyik pályát/szobát hosszabbra (szélesebbre) csinálunk, akkor követi a karaktert a kép és mikor egyik sarokból a másikba sétálunk szépen araszol velünk. Én viszont úgy szeretném megcsinálni, hogyha átléptünk egy pontot, a kép egyből a szoba másik felére ugrik átmenet nélkül, mint a diafilmek vetítésekor... Tehát az érdekel, hogy ez igy megoldható-e, és ha igen akkor hogyan? | |
|
| |
tarodid Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 241 Age : 30 Registration date : 2009. Mar. 11.
| |
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-04-02, 18:50 | |
| Ha felmész az oldalamra akkor sok mindenről informálódhatsz. Sőt akár szavazhatsz is a fórumon. Amúgy a 9. helyszínt csinálom a 10-ből. | |
|
| |
Norbii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 208 Age : 27 Registration date : 2008. Mar. 29.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-04-02, 16:47 | |
| daneeca:Hogy halad a Homeward Journey? | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-04-01, 17:31 | |
| Hát akkor szépen csüccs le a tutorial elé és csináld meg! | |
|
| |
zombiman123 Látogató
Hozzászólások száma : 7 Age : 34 Registration date : 2009. Mar. 10.
| Tárgy: A Holló 2009-04-01, 15:27 | |
| Kéne majd csinálni a Brandon Lee Holló című filmjéhez hasonló Horror kaland játékok ami egy fiatal srácról aki kiszállt egy drogos bandából és ezért meggyilkolták őt és a családját de őt a Holló egy szép napon vissza a halálból hogy lefülelje bűnösöket és Bosszút álljón a családján! A lényeg az hogy játék ne egyezzen a filmel! Csak a cím! Na milyen ötlet? a többiek már úgyis szeretnének egy ilyen játékot! Valaki csináljon egy ilyet! Persze van a tud! | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-04-01, 15:00 | |
| Annak a valaminek az interactiopbjába írd ezt: PlayVideo("X", 1, 1);
X= a videó neve (a videót a compiled mappába tedd) a formátumot is mögé kell írnod (pl.: wmv, mpeg, avi.. stb.); itt egy péda: PlayVideo("jatekjelenet.avi", 1, 1); | |
|
| |
simike47 Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 221 Age : 30 Registration date : 2008. Apr. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-04-01, 12:21 | |
| kössz a segítséget! Hogy kell azt hogy rákkatintok vmire kézzel akkor bedob egy videót amit és csináltam | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-03-31, 19:09 | |
| Úgyérted az inventory-ból? Ott beírod a pálya elejére -ha azt akarod h csak először tűnjön el akkor frist time player-be írd ezt: cX.LoseInventory(iy); -ha azt akarod h mindig eltűnjön mikor erre a pályára lépsz akkor after fadein-be ugyanazt. X= karakter sctipt neve Y= inventory item script neve | |
|
| |
simike47 Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 221 Age : 30 Registration date : 2008. Apr. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-03-31, 18:22 | |
| hogy kell azt, hogy ha egy tárgyat elteszek az 1-es pályán akkor a 2-es pályán is eltűnjön egy tárgy? | |
|
| |
carlosinho Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 30 Registration date : 2009. Mar. 07.
| Tárgy: AGS 2009-03-31, 14:03 | |
| na végre haladtam valamit: rájöttem h nálam a karakter a speech viewnek csak az 1.frame-jét használja tehát ezért tünt ugy h nem használja.De azt nem értem h miért nem használja a többi frame-t ugy mint a character menüpontban. | |
|
| |
carlosinho Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 30 Registration date : 2009. Mar. 07.
| Tárgy: AGS 2009-03-30, 19:08 | |
| hát ez kész próbáltam már úgy is h töröltem a view-t és ujra megcsináltam, de ugy se volt jó, aztán szerkesztettem a képeken úgy, hogy a karakter 10x jobban kinyitja a száját de ugyse jo, most már teljesen tanácstalan vagyok:no: | |
|
| |
carlosinho Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 30 Registration date : 2009. Mar. 07.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-03-30, 15:45 | |
| a szöveg megjelenik de azt az anmáciot amit beraktam nem akarja használni. am kiprobáltam h beraktam Rogert, tesztelés céljábol speech viewnek, és azt használta... egyébként a characters menüpontnál az Animatenél meg normálisan animálja, látszik a szájmozgás csak játék közben nem... | |
|
| |
simike47 Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 221 Age : 30 Registration date : 2008. Apr. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-03-30, 10:00 | |
| Ja mindenhova kettő kell minimum. De nekem sikerült és én display-al és nem scriptel (say-al) csináltam. | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-03-30, 06:25 | |
| A szöveg azért megjelenik? | |
|
| |
carlosinho Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 30 Registration date : 2009. Mar. 07.
| Tárgy: AGS 2009-03-29, 18:45 | |
| | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-03-29, 17:41 | |
| És olyan képet is beimportáltál amikor csukva van a szája és olyat is amikor nyitva van? mert ehhez minimum 2 kép kell. egy nyitott és egy csukott. | |
|
| |
carlosinho Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 30 Registration date : 2009. Mar. 07.
| Tárgy: AGS 2009-03-29, 15:52 | |
| természetesen a Say parancsot szoktam használni. Importáltam minden loopba animációt de a játékban nem használja... | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-03-29, 14:05 | |
| Amikor a képre nézel a karakterrel, akkor milyen parancsot használsz? Mert pl. a Display az nem a karakter beszédét jelenti. A Say paranccsal tudod megszólaltatni az embert. Lehet, hogy ez a gond? Vagy még amire tudok gondolni, hogy nem minden loopba raktál animációt a speechview-ban. | |
|
| |
carlosinho Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 30 Registration date : 2009. Mar. 07.
| Tárgy: Ags 2009-03-29, 11:55 | |
| Jaja tuti, mivel a Character menüpontnál is amikor rámegyek a Characteremre és ott megnézem a Speech View Preview-jét akkor ott mutatja... | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-03-29, 07:39 | |
| Biztos, hogy minden/megfelelő képet betettél a View-be? És a karakternek biztosan a speech view-jébe biztos megfelelő View-et állítottál be? | |
|
| |
carlosinho Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 30 Registration date : 2009. Mar. 07.
| Tárgy: AGS 2009-03-28, 19:56 | |
| sziasztok. én most kezdtem el csinálni egy játékot és az az egy problémám van vele h a karakterem nem használja a speech view-t, tehát ránézek pl egy képre és nem nyitja ki a száját pedig importáltam már a beszéléshez viewet minden pozícióból. nem tudnátok segíteni h nyissam ki a száját? előre is köszi... | |
|
| |
simike47 Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 221 Age : 30 Registration date : 2008. Apr. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-03-22, 14:40 | |
| Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Megoldottam: Olyan hülye voltamm hogy letiltottam az Useinv kurzort De a hibákból tanulunk ugyebár... | |
|
| |
simike47 Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 221 Age : 30 Registration date : 2008. Apr. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-03-22, 13:22 | |
| Hát nem az a baj sajnos, mert az nincs bepipálva. Na mindegy még próbálkozom | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-03-22, 11:39 | |
| Arra tudok gondolni, hogy a General settingsben esetleg a Don't use inventory graphics as cursors be van pipálva. Ilyenkor a tárgy képe nem jelenik meg kurzorként, ha használni akarod. | |
|
| |
simike47 Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 221 Age : 30 Registration date : 2008. Apr. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-03-22, 10:07 | |
| Sziasztok, van egy kis gondom. Ha van egy tárgy a táskkámba, akkor hiába kattintok rá nem jelenik meg,, "kurzonként" és ezért nem tom használni semmin | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-03-19, 17:22 | |
| - tarodid írta:
- Hello! Egy olyan kérdésem lenne, hogy nem tudna valaki egy jó zenei aláfestést a kalandjátékomba szerezni? Ezt keresem már egy hete a neten is de nem nagyon megy...
Hello! Azthiszem még tomin linkelte be régebben: http://incompetech.com/m/c/royalty-free/index.htmlÉn is innen szedem és nekem bejön Ja és köszönöm tominnak, hogy megosztotta velünk ezt a linket akkor. | |
|
| |
simike47 Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 221 Age : 30 Registration date : 2008. Apr. 19.
| |
| |
tarodid Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 241 Age : 30 Registration date : 2009. Mar. 11.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-03-19, 15:14 | |
| Hello! Egy olyan kérdésem lenne, hogy nem tudna valaki egy jó zenei aláfestést a kalandjátékomba szerezni? Ezt keresem már egy hete a neten is de nem nagyon megy... | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2009-03-19, 10:02 | |
| Csinálsz egy Random változót a szoba scriptjének a legelejére: int ran=Random(2); A szám azt mutatja, hogy mennyi variáció lehetséges (ebben az esetben 3 -> 0,1,2). Ez minden új játéknál más értéket kap (0,1 vagy 2). Azután minden könyv interakciójában lekérdezed ezt a változót: Első könyv interact: if (ran==0){player.Say("Ebben a könyvben van.");} else {player.Say("Ebben nincs");} És így tovább minden könyvre, csak a ran változó értékét növeled. Ahány könyv van annyi-1 ran-t kell csinálni. Remélem világos | |
|
| |
Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Játékkészítés | |
| |
|
| |
| Játékkészítés | |
|