| Játékkészítés | |
|
+35TigerGirl propet RoliX Batman barnabás HomeGnome Stein Péter InsaneWizard77 Rajongó1.3 sdomi akos Csabeeh123 carlosinho tarodid zombiman123 simike47 Achu Mitanni csabi107 Rowland Buldozerjoe Norbii ATI Radeon (Dreamgames) TaPeti indy32 Devrick palpinty vegita24 daneeca Roli GERY tomin rider17 Bandi placyd 39 posters |
|
Szerző | Üzenet |
---|
csabi107 Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 27 Registration date : 2008. Jul. 03.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-07-04, 12:04 | |
| placyd,nem irnad meg az emailomra a dialogusokat? emailom: buszka@citromail.hu ha elkuldod akkor kosz:) | |
|
| |
Rowland Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 35 Registration date : 2008. May. 31.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-07-04, 09:00 | |
| Kösz szépen placyd, ki is próbálom! | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-07-04, 08:55 | |
| csabi107: majd hamarosan írok a dialógusokról is Rowland: az új játék gombra nem restart game-et kell beállítani, mert az újrakezdi a játékot - gondolom nálad jelen esetben a menü a játék kezdete, azért adja be azt. Helyette changeroom kell, ahol megadod melyik szobába lépjen át a játék. Az inventory eltüntetéséhez el kell tűntetned az inventory guiját. Ez az új verzióban a következő paranccsal lehetséges: gInventory.Visible=false; (ahol az Inventory a gui neve). Az kurzornál pedig ha nem akarsz látni egy funkciót, akkor azt le kell tiltani a következő paranccsal: mouse.DisableMode(eModeLook); Itt pl a nézés funkció lesz letiltva - ezt el kell játszani az összesre, amit nem akarsz látni. | |
|
| |
csabi107 Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 27 Registration date : 2008. Jul. 03.
| |
| |
csabi107 Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 27 Registration date : 2008. Jul. 03.
| |
| |
Rowland Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 35 Registration date : 2008. May. 31.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-07-03, 15:40 | |
| | |
|
| |
Rowland Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 35 Registration date : 2008. May. 31.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-07-03, 15:38 | |
| Nekem meg olyan gondom van, hogy elkészítettem egy saját menüt, mint Room-ot. Betöltés, készítők, kilépés gombok működnek, de az új játék és az inventory gondok nem akarnak megszűnni. Az Új játék gombot beprogramoztam, hogy RestartGame () legyen, de erre mindig a menü ugrik be. Gondolom meg kell adni a szobát, hogy honnan kezdje, csak azt nem tudom hová kell azt a parancsot írni. Az inventory gond meg olyan, hogy ugye a menüben nem szeretném, ha megjelenne az ESC-et megnyomva az inventory, vagy az egérgörgetőt használva ne változzon a kurzor. Tudnátok nekem ebben segíteni? Előre is kösz! | |
|
| |
csabi107 Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 27 Registration date : 2008. Jul. 03.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-07-03, 07:49 | |
| Am. a jatekunkat 3 -an keszitjuk,a neve: Mark a ninja lesz | |
|
| |
csabi107 Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 27 Registration date : 2008. Jul. 03.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-07-03, 07:47 | |
| Sziasztok lenne par kerdesem,meg uj vagyok itt !! hogyan kell megcsinalni h a karakter egyik szobabol atmenjen a masikba? s hogy kell parbeszedeket csinalni?? Valaszotokat koszonom,am. nagyon kircsik a norbi jatekok,en kivitem oket mind : | |
|
| |
Bandi Aktív fórumozó
Hozzászólások száma : 187 Age : 33 Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-07-02, 10:20 | |
| tehát csak annyi a dolgom hogy valamilyen formátumban (mp3, wma) felveszem a hangot és bevágom a beszéd alá... | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-07-02, 06:43 | |
| A szájmozgás roppant egyszerű - megrajzolod magát a beszéd animációt, berakod egy view-ba, majd a karakternél a speechview-hoz beállítod ezt a view-t.
Szinkront pedig úgy kell csinálni, hogy ha kész a játék, akkor a Game menüben kiválasztod az Auto number speech files opciót, ami beszámozza az összes beszéd-sort a játékban, majd készít egy speechref.txt fájlt a játék mappájába - ez alapján kell felvenned a szinkronokat, amiket egyszerűen csak be kell másolni majd a speech mappába. | |
|
| |
Bandi Aktív fórumozó
Hozzászólások száma : 187 Age : 33 Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-07-01, 15:40 | |
| Hogyan kell szinkronizálni a játékot?
És Hogyan csináljam meg, hogy mozogjon a szája mikor beszél? | |
|
| |
Rowland Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 35 Registration date : 2008. May. 31.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-06-01, 10:23 | |
| - placyd írta:
- Természetesen lehet beletenni videot is. A scriptje roppant egyszerű: PlayVideo + a paraméterek. Az AGS-ben használt összes script pedig benne van a helpben, szóval onnan szinte mindent megtanulhatsz...
Basszus, a Helpre nem is gondoltam! Kösz szépen a segítséget, biztos nagy hasznát veszem majd! | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-05-31, 22:32 | |
| Ja, az én játékomban is van videó. De a többiben nem nagyon lesz. Csak nagyon ritka esetben mikor másképp nem tudom megoldani. | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-05-31, 20:38 | |
| Természetesen lehet beletenni videot is. A scriptje roppant egyszerű: PlayVideo + a paraméterek. Az AGS-ben használt összes script pedig benne van a helpben, szóval onnan szinte mindent megtanulhatsz... | |
|
| |
Rowland Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 35 Registration date : 2008. May. 31.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-05-31, 16:19 | |
| Sziasztok! Én még csak most kezdtem el ismerkedni az AGS motorral, "próbálgatom" mire is képes, persze csak ami tőlem telik, és olvasgatom róla a dolgokat, tutorialokat, stb. Szóval jelenleg még csak olyanokat kérdeznék, hogy lehet-e .avi, vagy másfajta kiterjesztésű videókat betenni a játékba, mondjuk intrónak, vagy egyéb cutscene-nek? Ha lehet, akkor gondolom valamilyen scriptel kell ezt megoldani. Szóval a másik kérdés, hogy létezik-e egy olyan oldal, ahol találok elég sok ehhez a motorhoz kapcsolódó scripteket? Azt hiszem egyelőre ennyi... Egyébként gratula a Norbi sorozathoz, nagyon jó játék! | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-05-13, 07:44 | |
| Setupban be kell pipálni a smooth scaled sprites opciót. | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-05-11, 20:24 | |
| Na nekem lenne egy kérdésem (nem sürgős csak ez miatt nem fogok tudni ma este aludni ). Szóval mikor beállítom hogy a karakter nagyobb legyen mikor előrefelé megy, akkor vaéahogy el lehet mosni a karaktert. Vagyishát csak finomítani h ne legyen kockás. Tudom, mer placyd megmonta és meg is csináltam. De most szügségem lenne rá megint és hiába néztem át az összes menüt és olvastam végig a global scriptet, nem sikerült rájönnöm h is csináltam... Ha valaki tud, lécci segítsen.... | |
|
| |
ATI Radeon (Dreamgames) Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 32 Registration date : 2008. Mar. 15.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-05-11, 05:32 | |
| csak azért kértem segítséget, mert úgy nem tudok haladni, ha mindent én csinálok...majdnem mindent (a zenét mások szerzik be) | |
|
| |
ATI Radeon (Dreamgames) Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 32 Registration date : 2008. Mar. 15.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-05-11, 05:30 | |
| oké, nem parancs volt, csak kérés más? nem? | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-05-10, 17:37 | |
| Hát ez a texturaszínezés nem nagy ördöngősség. Értek a Photoshophoz is. De nem is tom h most az AMS mellett legyek-e más cspatban is tag... | |
|
| |
ATI Radeon (Dreamgames) Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 32 Registration date : 2008. Mar. 15.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-05-10, 11:07 | |
| Hali, megint én vagyok. Újabb gond van nálunk, kilépett az animátorom. Arról lenne szó, hogy szeretne-e valaki nekem segíteni, aki ért a Photoshophoz, vagy egyéb grafikai programokhoz, és csatlakozna a Dreamgames-hez. Csak annyi lenne a teendő, hogy fórumon regizni kéne, és MSN-en elküldeni egy olyan képet, amit nem szégyeltek, esetleg pár mondatot magatokról, ami kikerülne az oldalra. Munka csak annyi lenne, hogy textúrákat színeznétek át. Ennyi lenne, valaki? | |
|
| |
Buldozerjoe Ritka hozzászóló
Hozzászólások száma : 59 Age : 30 Registration date : 2008. Apr. 29.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-05-03, 19:18 | |
| Kösz placyd, de már felvettem daneeca-t msn-en, és már ős is elmondta a karakteres dolgot. De ez a font-os parancs hasznos lesz, kösz. | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-05-03, 17:30 | |
| Az AGS alapból a 0-s fontot használja. Ha oda importáltad be, akkor nem kell külön beállítani. Ha máshová, teszemazt az 1-es font helyére importáltad, akkor a Global scriptbe be kell állítani a gamestart függvényen belül. Újabb AGS-ben (2.72-től) ez a parancs úgy néz ki, hogy Game.NormalFont = 1; Game.SpeechFont = 1; 2.72 előtti verziókban pedig SetNormalhFont (1); SetSpeechFont (1);
A karaktert pedig úgy kell csinálni, ahogy daneeca mondta, készíteni kell egy új View-ot neki, majd a Character menüben egy új karaktert, ahol a Normal view mezőbe beírni a View számát. Ezután a start in room mezőben kell megadni, hogy melyik szobában jelenjen meg a karakter, alatta pedig azt, hogy milyen koordinátákon. | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-05-03, 16:38 | |
| Nah.. Ha beimportálod afontot akkor már azt fogja használni egész játékban. amikor importálod kiis jön egy ablak ahol a méretét kell megadni (én 12-t adtam meg). A másik dolog. Nem objectként kell betenni. az nem is tudna beszélni. legalábbis azt nem lehet megszólaltatni. Rámész a characters menüre és allul rámész h new character. akkor létrehoz egy új karaktert. ez alapból azthiszem ugyanúgy néz ki mint a főszereplőd. ha csinálsz neki egy alakot és beteszed egy új viewbe azt, akkor itt csak a viewjét kell beállítanod (tehát h melyikbe hoztad létre az alakját). Remélem érthető volt ha nem, mondd mit nem értesz vagy akár msn-en is felvehetsz | |
|
| |
Buldozerjoe Ritka hozzászóló
Hozzászólások száma : 59 Age : 30 Registration date : 2008. Apr. 29.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-05-03, 10:18 | |
| És mivel nem tudom szerkeszteni az előző hsz-t, írok mégegyet: A másik dolog meg az lenne, hogy nem tudok karaktert betenni a pályára a főszereplőn kívül. Objektként kell betenni? Vagy hogyan? Bocs, ha hülye kérdések, de nagyon kezdő vagyok még | |
|
| |
Buldozerjoe Ritka hozzászóló
Hozzászólások száma : 59 Age : 30 Registration date : 2008. Apr. 29.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-05-03, 09:41 | |
| Na, ha már van ez a topic, akkor benéztem. Mivel láttam, hogy az első oldalakon többen kérdeztek hasonló dolgokat, mint amiket én szereténk, és ezekre Placyd válaszolt is, bátorkodom én is megkérdezni néhány dolgot, remélem kapok választ. Először is: Sikerült beimportálni az Arial fontot, de nem tudok rájönni, hogyan kell alkalmazni. Most lehet hogy nagyon hülye vagyok, de rengeteget vesződtem vele, és sehol nem találom, hogy hol kell megadni, hogy melyik fonttal beszéljenek a szereplők. | |
|
| |
Norbii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 208 Age : 27 Registration date : 2008. Mar. 29.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-05-02, 18:55 | |
| köszi!De már lejárt! | |
|
| |
tomin Átlagos fórumozó
Hozzászólások száma : 87 Age : 31 Registration date : 2008. Jan. 06.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-30, 14:03 | |
| Norbii, neten rengeteg segítséget, tutorialt találhatsz, hisz teli van ilyenekkel, de 30 napossal az a gond.. szóval kétlem, hogy ennyi idő alatt meg is tudod tanulni és végig is grafikázni a játékod. ettől függetlenül a PS a legalkalmasabb 2Dhez. szerintem vagy "szerezz" egyet (ez alatt értsd akár a megvételt, ami méregdrága, akár mást, ami eszedbe jut), vagy ajánlom még a Gimpet, ami sokkal kevesebbet tud, de arányaiban képes hasonló jó minőségű grafikák készítésére és ingyenes. mindenesetre sok helyen vannak Photoshop tutorialok vegyesen a neten. ajánlok is néhányat, ahol válogathatsz: http://psp-tutorials.extra.hu/tutorials.htmlhttp://www.world3d.hu/leckek.php?show=pshttp://www.tutorial.hu/cimke/photoshop/segítenék, ha tudnék, de egyenlőre én is tanulom... XD | |
|
| |
Norbii Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 208 Age : 27 Registration date : 2008. Mar. 29.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-29, 17:13 | |
| Nekem van 30 napos Photoshop-om.Valaki meg tudna photoshoppozni tanitani?Mert szeretnék játékba háttért,Karaktert csinálni,de nem tudom,hogyan kezdjek hozzá. | |
|
| |
Bandi Aktív fórumozó
Hozzászólások száma : 187 Age : 33 Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-16, 13:46 | |
| csak paint másom nincs is... | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-16, 12:24 | |
| Hát én a körvonalakat feketével Paintben rajzoltam meg, aztán betettem Photoshopba és megszíneztem. | |
|
| |
rider17 Átlagos fórumozó
Hozzászólások száma : 76 Age : 34 Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-16, 12:20 | |
| Valaki szeretne az én játékomba segiteni?Egy mozgásra képes karaktert kéne megrajzolni És még egy kérdés...ti,hogy rajzoljátok meg a pályát?Photoshoppal,Painttel esetleg más progival vagy papirra és aztán szkennelés? | |
|
| |
ATI Radeon (Dreamgames) Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 32 Registration date : 2008. Mar. 15.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-16, 11:23 | |
| - daneeca írta:
- Hát akkor mindenkit akit úgy gondolod h lehetne szinkronhang, azt felveszed MSN-re és küldöd az anyagot
felfoghatjuk így is | |
|
| |
tomin Átlagos fórumozó
Hozzászólások száma : 87 Age : 31 Registration date : 2008. Jan. 06.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-16, 10:44 | |
| köszönöm a cím már meg is van és tegnap este az RTPs munkálatok is megkezdődtek+1 map, ha minden igaz meg is van. enyém lesz a htmles része és a történet kb fele, Near programoz, az RTPk valsz részben alap, részben pedig közös. ő nem olyan lustán csinálja, mint én, úgyhogy valsz gyorsabban kész lesz, mint bármi, ami eddig kikerült a kezemből | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-16, 09:53 | |
| Hát akkor mindenkit akit úgy gondolod h lehetne szinkronhang, azt felveszed MSN-re és küldöd az anyagot | |
|
| |
ATI Radeon (Dreamgames) Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 32 Registration date : 2008. Mar. 15.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-16, 09:21 | |
| - Bandi írta:
- Szívesen résztveszek (ha szükséged van) tesztelésben, írásban, történet fonásban, térténet bonyolításban, szerkesztésben vagy csak ötleteke adni. Elég nagy a fantáziám, tehát sok mindenben segíthetek. Persze szinkronizálni is csak az nem tudom hogyan müködik, de szerintem itt szinte mindenki kapó valamre. (a végén még válogatni is tudsz majd)
egyszerű, küldök szöveget, azt te legnagyobb színészi tudásod szerint beolvasod, én meg berakom a játékba. | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-15, 22:41 | |
| Jah az neke is bejön eddig tetszik a történet | |
|
| |
palpinty Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 347 Age : 26 Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-15, 19:43 | |
| Nekem tomin játéka is nagyon tetszik. | |
|
| |
Bandi Aktív fórumozó
Hozzászólások száma : 187 Age : 33 Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-15, 18:50 | |
| Szívesen résztveszek (ha szükséged van) tesztelésben, írásban, történet fonásban, térténet bonyolításban, szerkesztésben vagy csak ötleteke adni. Elég nagy a fantáziám, tehát sok mindenben segíthetek. Persze szinkronizálni is csak az nem tudom hogyan müködik, de szerintem itt szinte mindenki kapó valamre. (a végén még válogatni is tudsz majd) | |
|
| |
Bandi Aktív fórumozó
Hozzászólások száma : 187 Age : 33 Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-15, 18:36 | |
| Én is vevö vagyok sokmindenre, nem csak szinkronra, aztán majd ha kell segítség vagy csak valami kis aproság szólj... van weblapom + msn-em is | |
|
| |
tomin Átlagos fórumozó
Hozzászólások száma : 87 Age : 31 Registration date : 2008. Jan. 06.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-15, 18:08 | |
| értelmetlen ezt bepostolni, de azért megteszem az életjel kedvéért: akár dolgozhatnék, de sajna nem is értek annyira FPShez, meg tapasztalatom sincs sok. újabb probléma a gépem kapacitása, ami nem túl magas, így már alapból sem pályáznék a címre. és csak, hogy a topichoz is szóljak hozzá (bár most nem AGSről, de így már nem én vagyok az egyetlen ), beszélnék is egy új projectemről, ami tegnap egy ismerőssel való msnen beszélgetés közben született meg. az alapötlet teljesen azt tükrözi, hogy a terv 2 teljesen értelmes és intellektuálisan magasan fejlett iskolás gyerek agyából pattant ki klisémentes valóságában, avagy röviden a terv eddig: Géza egy Hortobágyi kis faluban él, ahol megismerkedik Julissal. már épp egybekelnének, amikor a gonosz Pénzesfazon (projectnév) elrabolja a lányt. a Pénzesfazon már rég rettegésben tartja a Hortobágyot és hatalmas seregével mindenkit elintéz, aki ellenáll. Géza nem futamodik meg. elindul Julisért. útja közben rengeteg kalandba keveredik ebben a még mindíg kifejezetten klisémentes történetben (dugeon, cave, stb "same map"ok). 3 új barátra is tesz majd szert, de erről majd csak később. ami már valsz leesett annak, aki még mindíg az én hülyeségemet olvassa, a játék RPG Makerben kerül majd programozásra. lesz neki majd oldala is, de közben a többi dolgommal is kell majd foglalkoznom, úgyhogy nem biztos, hogy a közeljövőben. mint azt már korábban kiemeltem, a "mű" valsz sugározni fog az értelemtől és remélhetőleg a karakterek részéről is számíthatunk majd néhány humoros gesztusra. ő fog programozni (a másik ), nekem azt a programot már soha nem fog sikerülni megérteniXD ezzel egyben nagyot Offoltam, ezért bocsánatot is kérek a "Ti játékaitok"tól ezennel. igyekszem legközelebb elkerülni a dolgot. | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-15, 18:00 | |
| Hát ha már ez TÉNYLEG ilyen könnyen megy.........Akkor...... Én :D:D Énis csinálok játékot--> www.ams.atw.hu És vmennyi színészi vér van bennem mert sokszor voltunk fan filmeket forgatni. És ezeken kellett egy kis színészi adottság... (a fan filmes odlal --> www.dpstarwars.atw.hu ) | |
|
| |
ATI Radeon (Dreamgames) Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 32 Registration date : 2008. Mar. 15.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-15, 10:09 | |
| - rider17 írta:
- Én szivesen dolgoznék veletek együtt
ez remek még valaki? | |
|
| |
rider17 Átlagos fórumozó
Hozzászólások száma : 76 Age : 34 Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-15, 09:34 | |
| Én szivesen dolgoznék veletek együtt | |
|
| |
ATI Radeon (Dreamgames) Látogató
Hozzászólások száma : 8 Age : 32 Registration date : 2008. Mar. 15.
| Tárgy: Szinkron 2008-03-15, 05:29 | |
| Kedves PilczStudio! Mielőtt belekezdenék a mondandómba, szeretnék gratulálni az eddigi játékokhoz. Nagyon nagyok . Azért írok, mert sikerült megszereznem az FPS Creator-t és jónéhány Model Pack-ot is hozzá. Hogy jöttök TI a képbe. Játszottam a Nordi Quest 1,5-el, és tetszett a szinkronja a játéknak, és erre lenne nekem is szükségem. Márhogy nem pont erre, de szinkronhangok hiányában vagyok. Tudnátok valakit ajánlani, akinek minimális színészi vénája van? A játék egyébként a The Hunt nevet kapta, és egy túlélővel alig rendelkező orvosi létesítményben játszódik, ahova küldenek egy amerikai osztagot, akikből csak egy ember marad (Paul Connors). Az egyik megmenekült kísérleti alany (Jeffrey Johnson) mellett ő lenne a második irányítható karakter, míg a rádión egy, az osztályt vezető orvos (Layla Chan) közölné velünk a történéseket rádión. Dióhéjban ennyi. Ha érdekel a Dreamgames weboldala: www.dreamgamesweb.extra.hu | |
|
| |
rider17 Átlagos fórumozó
Hozzászólások száma : 76 Age : 34 Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-10, 16:15 | |
| Köszi,ezzel nekem is segitettetek mert nekem se nagyon akarta elfogadni az Arialt | |
|
| |
placyd Tag
Hozzászólások száma : 612 Age : 44 Registration date : 2007. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-09, 16:29 | |
| Elfogad minden betűtípust, csak pl. ha a Fonts mappából akarod kiválasztani, ott a windows a teljes nevét írja ki, nem a fájlnevét. Ha ráklikkelsz jobb gombbal és megnézed a tulajdonságát egy betűtípusnak, ott láthatod a fájlnevét, ami legtöbb esetben ttf kiterjesztésű. Ezt a nevet kell beírnod, és úgy már megnyitja. | |
|
| |
TaPeti Látogató
Hozzászólások száma : 5 Age : 31 Registration date : 2008. Mar. 09.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-09, 15:20 | |
| | |
|
| |
daneeca Ősfórumozó (Kiemelten aktív)
Hozzászólások száma : 422 Age : 29 Registration date : 2008. Jan. 22.
| Tárgy: Re: Játékkészítés 2008-03-09, 14:45 | |
| Próbáld meg úgy, hogy kihúzod a betűtipust az asztalra és onnan választod ki. nekem is így volt jó az Ariallal | |
|
| |
Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Játékkészítés | |
| |
|
| |
| Játékkészítés | |
|